Doorgaan naar de hoofdinhoud
+31 (0) 20 888 5115Gratis proefperiode

Splashtop wint Platinum bij de Secure Campus Awards 2024

Erkend voor uitmuntendheid in toegangscontrole en cloudgebaseerd management, verbetering van de campusbeveiliging voor basisscholen en universiteiten

CUPERTINO, Californië, 12 juni 2024 - Splashtop, koploper op het gebied van remote access en IT-supportoplossingen, kondigt met trots zijn erkenning aan als Platinum award-winnaar bij de Secure Campus Awards 2024. De Foxpass Cloud RADIUS-oplossing van het bedrijf ontving de hoogste onderscheiding in de categorie Access Control en Cloud-based Management, gepresenteerd door Campus Security Today, een toonaangevende publicatie gewijd aan veiligheid en beveiliging op onderwijscampussen.

"We zijn vereerd om Splashtop de Platinum Award te mogen uitreiken", zegt Ralph C. Jensen, uitgever en hoofdredacteur van het tijdschrift Security Today en het tijdschrift Campus Security Today. “In het huidige onderwijslandschap is de behoefte aan robuuste wifi-security op campussen belangrijker dan ooit. Foxpass Cloud RADIUS van Splashtop valt op door zijn vermogen om veilige netwerktoegang te bieden die schaalbaar en gebruiksvriendelijk is en instellingen helpt te voldoen aan de normen voor cybersecurityverzekeringen.”

Foxpass cloud RADIUS van Splashtop biedt:
  • Veilige authenticatie: Het biedt wachtwoordloze, op certificaten gebaseerde en traditionele wachtwoordauthenticatie, waardoor beheerders effectieve controle krijgen over gebruikers- en apparaattoegang, essentieel voor open campusomgevingen.

• Intuïtief ontwerp en interoperabiliteit: Naadloze integratie met grote providers van mobiel apparaatbeheer (Intune, Addigy en Jamf) en Single Sign-On-providers (Okta, Google Workspace en Microsoft Azure AD), waardoor installatie in slechts 10 minuten mogelijk is.

• Geautomatiseerde bulk-onboarding: Stroomlijnt bulk-provisioning en deprovisioning voor nieuwe en afstuderende klassen, waardoor IT-teams efficiënt kunnen op- of afschalen voor fluctuerende studentenpopulaties zonder verhoogde werkdruk of fouten.

• Robuuste beveiliging en naleving: Het beperkt cyberaanvallen en datalekken, ondersteunt naleving van normen zoals COPPA, CIPA, FERPA, OC2, ISO27001, HIPAA en PCI; helpt onderwijsinstellingen te voldoen aan strenge eisen op het gebied van cybersecurityverzekeringen.

"We begrijpen de enorme druk waarmee IT-teams in de onderwijssector worden geconfronteerd om hun netwerken te beveiligen tegen zich ontwikkelende cyberdreigingen", zegt Mark Lee, CEO en mede-oprichter van Splashtop. “Met Foxpass Cloud RADIUS hebben we een oplossing gecreëerd die niet alleen robuuste beveiliging biedt, maar ook het netwerkbeheer vereenvoudigt, zodat onderwijsinstellingen zich kunnen concentreren op het leveren van uitzonderlijke leerervaringen.”

Cloud RADIUS is ontwikkeld door Foxpass, een bedrijf voor identity access management, dat in 2023 door Splashtop werd overgenomen, wat een belangrijke stap betekende bij het uitbouwen van een toonaangevend aanbod voor veilige remote access en IT-support.

Ga voor meer informatie over Splashtops Cloud RADIUS-oplossing van naar Splashtop.com/foxpass. Bezoek Splashtop.com voor meer informatie over de bekroonde remote access en supportoplossingen.

Over Splashtop

Splashtop loopt voorop met oplossingen die de 'work-anywhere'-wereld vereenvoudigen.De oplossingen voor hybride werk en IT/MSP-remote support leveren een ervaring die snel, eenvoudig en veilig is.De gepatenteerde, hoogwaardige technologie van Splashtop is in staat om 4K HD-kwaliteit, ondersteuning voor meerdere monitoren en 60 fps te bereiken met ultralage latency. Splashtop wordt geleverd met geavanceerde securityfuncties, brede apparaatondersteuning en een snelle klantenservice. Meer dan 30 miljoen gebruikers, 250.000 bedrijven, waaronder die in 85% van de Fortune 500-ondernemingen, maken wereldwijd gebruik van Splashtop-producten. Splashtop.com

Ontvang het laatste Splashtop-nieuws
  • Compliance
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
Copyright ©2024 Splashtop Inc. Alle rechten voorbehouden. Alle getoonde prijzen zijn exclusief eventuele belastingen.